صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
آرشیو مطالب
خوراک سایت
انجمن
انجمن

بسیج دانشجویی دانشگاه میبد

قرارگاه دانشجویان ولایی و انقلابی

ابزار رایگان وبلاگ

پشتیبانی

اسلایدر


اسکرول بار

بیانیه ی بسیج دانشجویی مبنی بر بازدید مدیر کل آژانس انرژی اتمی از پارچین

بسیج دانشجویی دانشگاه آیت الله حائری به همراه بیش از۱۷۰تشکل دانشجویی در بیانیه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعتراض خود را نسبت به بازدید مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از پارچین اعلام کردند.

بسم رب الشهداء و الصدیقین 

دانشجویان انقلابی دانشگاه‌های سراسر کشور فاجعه انسانی منا را به محضر امام زمان(عج) و همه مسلمانان جهان تسلیت گفته و این فاجعه را برگی دیگر در سند بی کفایتی آل سعود می‎دانند.

دشمنان، همچنان ملت ایران و مسئولان را به خوبی نشناخته‌اند که حرف زور می‌زنند زیرا ملت و دولت برآمده از این ملت، هیچگاه تسلیم حرف زور نخواهند شد.

 باید در مقابل این زیاده خواهی‌ها، دیواره مستحکمی از عزم و توکل و اقتدار ملی بوجود آید.

همان‌گونه که قبلا هم گفته شد، اجازه هیچگونه بازرسی از هیچ یک از مراکز نظامی و همچنین گفتگو با دانشمندان هسته‌ای و سایر رشته‌های حساس و اهانت به حریم آنها، داده نخواهد شد.

امام خامنه ای(مد ظله العالی)

نمایندگان محترم مجلس و اعضای محترم کمیسیون برجام

سلام علیکم

می دانیم و آگاهیم در طی این مدت کوتاه، علی رغم بعضی سنگ اندازی‌ها، نمایندگان بصیر و آگاه این ملت با تصمیمی بزرگ کمیسیونی ویژه در جهت بررسی متن توافق نامه تشکیل دادند. جلسات دقیق و مستمر با حضور کارشناسان، اعضای تیم مذاکره کننده فعلی و قبلی در روند مذاکرات هسته‌ای داشته‌اید. می‌دانید و آگاهید در متن توافق نامه، دنیای استکبار به دنبال نفوذ سیاسی، امنیتی، اقتصادی و نفوذ فرهنگی است! اهدافی که در نهایت به زیر سلطه استکبار رفتن و خدشه دار شدن عزت و استقلال جمهوری‌اسلامی ایران ختم می‌شود.

از تلاش تیم مذاکره کننده حمایت می‌کنیم و ان شاالله اجر آنها نزد خداوند متعال محفوظ است.

اما با بررسی دقیق متن توافق نامه، به نادیده گرفتن بعضی خطوط قرمز نظام و راه‌های نقض عهدهای طرف مقابل و سوء استفاده آنان از متن مورد توافق می‌رسیم.

متاسفانه هفته گذشته شاهد دعوت رسمی دولت از رئیس آژانس بین‌المللی بودیم، اتفاقی که بدون اعلام نظر رسمی شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی درباره برجام اتفاق افتاد!

نمایندگان بیدار ملت!

امروز روزی است که از مجلس انتظار می‌رود که با تأسی از اسلاف شامخش، شهدای بصیرت سید حسن مدرس، سید حسن آیت و عبدالحمید دیالمه بصیرت ملت ایران را نمایندگی کنید.

شما عصاره فضیلت ملت هستید. ملتی که در برابر تحریم فرزند رمضان است و در برابر تهدید فرزند محرم می‌باشد!

ملتی که با وجود ضعف تجهیزات و امکانات در میدان نبرد با غرور و غیرت و عزت اسلامیش هیچگاه سر تعظیم فرود نیاورد و مصداق عینی نحن انصارالله شدند و مصداق آیه «وَ کَأَیِّنْ مِنْ نَبِیٍّ قاتَلَ مَعَهُ رِبِّیُّونَ کَثیرٌ فَما وَهَنُوا لِما أَصابَهُمْ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ وَ ما ضَعُفُوا وَ مَا اسْتَکانُوا وَ اللَّهُ یُحِبُّ الصَّابِرین» یاران آخرالزمانی سید الشهدا در رکاب پیر خمین گردیدند و چون ان تنصراالله نمودند، ینصرکم الهی نصیبشان شد و غلبه خون بر شمشیر رقم خورد و این وعده الهی است.

حال امروز چه شده است که در آستانه دفاع مقدس که یادآور رشادت‌ها و غیرت مندی‌های ملت غیور ایران اسلامی است، شما نمایندگان سرافراز ملت که خود یا سرداران آن روزگار بودید یا گرد رشادت و غیرت روزهای جنگ برجبین دارید، سکوت اختیار نموده‌اید؟

نام آوران روزهای سخت و دشوار !

شما را می‌شناسیم که چگونه دیروز جان‌هایتان را در کف دست گرفتید و به یاری دین خدا رفتید. می‌دانیم که برخی از شما یادگاران جنگید و مدال جانبازی بر سینه‌هایتان نقش بسته است. می‌دانیم بهر آزادی قدس از کربلا باید گذشت، زمزمه لب‌هایتان بود و لشکر حسینی را تا کربلا رسیدن با یک یا حسین دیگر همراهی می‌کردید.

ای یاوران قرآن !

یادتان هست هنگامی را که از نو پیام خون داد پور شجاع حیدر، چگونه راهی نقطه رهایی از بند و زنجیرهای دنیایی شدید و پیروز میدان جهاد اکبر به سوی جهاد اصغر شتافتید؟

امروز نیز پورشجاع، حیدر فرمان بصیرت داده است.

امروز فرمان پاسداری از عزت و شرف در عدم بازدید از پارچین و سنگرهایی است که کابوس دشمنان خداست.

امروز فرمانده میدان، سلاله پاک فاطمه زهرا(س) است. باید سربندهای یا ابوالفضل العباس(ع) بست.

امروز نقطه رهایی این نبرد، مجلس است، همان خانه ملت!

مردان خدا !

انتظار ملت خمینی از فرزندان خویش در این وانفسای تجلی نفوذ آمریکایی انگلیسی برجام، فرجام روشن مجلس است بر همه زیاده خواهیها و دست اندازیهای استکبار!

بازدید از پارچین آن هم در آستانه دفاع مقدس چه معنایی را برای آرزومندان و علاقه مندان به آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد؟

پیر خمین فرمودند: جنگ ما فتح فلسطین را در پی دارد و امام خامنه‌ای تحقق این وعده را بسیار نزدیک می‌بینند!

بر این باوریم که این وعده‌ها قطعا وعده صدق است و ان شاالله به زودی اسرائیل نابود خواهد شد.

امروز تصمیم‌های شما فرجام برجام و برخورد با بازدیدهای بدون اذن قطعا در مسیرسازی این پیچ تاریخی برای نابودی اسرائیل سرنوشت ساز خواهد بود و بدانید که تصمیم انقلابی شما به فرمان حضرت امام خامنه‌ای قطعا متبع خواهد بود و یاری جوانان انقلابی در تشکل‌های دانشجویی سراسر کشور را نیز در پی خواهد داشت.


۹۴/۰۷/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
بسیج دانشجویی دانشگاه آیت الله حائری میبد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی